مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:022022-01-29حوادث

بسته خبری پلیس| از تصادف خونین در گلوگاه تا دستگیری شکارچی گراز در میاندورود


جانشین انتظامی مازندران از برخورد یک دستگاه کامیونت با نیسان با 2 کشته و 3 مجروح در شهرستان گلوگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در عبور خورشیدکلا شهرستان گلوگاه، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با خودروی نیسان برخورد که هر دو راننده به علت بالا بودن شدت جراحات وارده قبل از رسیدن عوامل اورژانس فوت و سرنشینان آن نیز مجروح شدند جانشین انتظامی مازندران با بیان اینکه مجروحان به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس در دست بررسی است.

حسینی در پایان از رانندگان درخواست کرد در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

*دستگیری شکارچی گراز وحشی در میاندورود  مجید باقری فرمانده انتظامی میاندورود، از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه 2 قلاده گراز وحشی در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان میاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از تصادف خونین در گلوگاه تا دستگیری شکارچی گراز در میاندورود

بسته خبری پلیس| از تصادف خونین در گلوگاه تا دستگیری شکارچی گراز در میاندورود